Alla inlägg den 4 januari 2018

Av Sussi - 4 januari 2018 12:34

Egentligen har det varit väldigt mycket väldigt länge.

Men ibland är det lite mer  


MOI???  


Var det jag som drog igång och hittade på alltihopa?

Kan tänkas.

Nä, inte utan understöd från befintliga styrka. Typ maken!

Har jag gjort det förut?

Kommer att göra det igen.


Jag hade just fått ner häst Nr 2, från Sverige.

Var på väg på badsemester (sola kan vi nog göra här, men det är kallt i vattnet, och simma är skönt.)

Ett antal snabb turer till Sverige för att byta hus med två andra familjer, berättar sen, en blev utan! (UHS)

Köpte drömhuset.(UHS)

Packade ihop det underbara gamla huset. (utförlig historia sen s.k  UHS!)

Packade upp det nya huset.(UHS)

Barnbarns midsommar med barnkalas på födelsedagen på Söderbo (UHS)

For på examens kalas för två Gudbarn i London. (UHS)

Gäster hela tiden, dag som natt i Torekov (UHS)

Fester och kalas Stockholm o Söderbo paus (UHS)

EM i ridsport i Göteborg (UHS)

Bytte stall med hästarna (UHS)


En resedagbok under hösten som berättar om jämna födelsedagar, syskonkärlek, Duseborg, jaktmiddag, häckar, dörrar, Sydafrikanska townships, bästa kompis, golf med utsikt, tidiga julfiranden, Lucia, (Defintivt UHS)

Och mitt i allt detta alla roliga besök här hemma, med otaliga utflykter och glada tillrop! Love U All!!


Sen kom den riktiga julen med en väldig fart.

Och då kom OlssonOrkanen och Rosanne. (UHS)

Love them All.

Å sen vart det Gott Nytt År och fyrverkeri utanför balkongen.


Å sen for alla hem till sitt.

Och kvar var vi.

Själva original styrkan.


Det är då jag inser, att det har gått ett helt år sen jag sist 

  • andades
  • inte behövde vara på språng
  • hade tid att vara lat, det tar tid
  • inte hade något uppbokat
  • kunde ligga kvar i sängen utan myror i hela kroppen
  • inte skulle packa till något

Knäpp? Jag? Tror det.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards