Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Sussi - 14 juni 2013 08:17

OK!

Det är dags.

Nu drar vi härifrån.


This place isn't big enough for both of us.

 

Det är och har varit skolavslutning i skolorna på Östermalm.

Huliganerna är lössläppta.

De har ingen tid att passa förrän i slutet på augusti.

Och det är lång tid tills dess.


Nu drar Mopperacen igång på gatorna.

Horder av ungar som böljar fram och tillbaka på baksidan av Östra Real.

Cigarettröken ligger tung.

Och det är ett j-la liv.


Så då drar vi.

Prinsen, Pudeln o jag.


Vi har ju ett uppdrag att dansa Små grodorna på Midsommarfirandet på Lådna.

Vi ska uppföra oss ovanligt förnämt på Båstads tennis galor.

Vi ska dansa foxtrot på Torekovs hamnfest.

Vi ska äta kräftor tills det sprutar ur öronen.


Vi ska allmänt vara stökiga tills sommaren är över och småhuliganerna har nya skoltider att passa.


Och om ni eller några äldre huliganer/bus gör något  med vårt  hus och hem tills vi kommer tillbaka, då skickar jag Montezumas hämnd på ER.

Det måste vara värre att sitta på toa i flera veckor, än att hamna i klameri med rättvisan.

Där kommer man väl undan med en varning oavsett vilket bus man gjort och är.


Så Glad sommar!


LÅT STÅ!






Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards