Direktlänk till inlägg 11 juni 2017

Älskade underbara, fantastiska bästa vän i livet.

Av Sussi - 11 juni 2017 18:35

Nu skiljs våra vägar.

Nu kommer någon bli din nya älskare/älskarinna!

Å Du får barn på köpet.


Älskade underbara hus.

Mi’ami, Min Vän

Sandskärsvägen 4 i Torekov.


Nu har vi flyttat ifrån varandra, och Vi får klara oss utan varandra.

Jag vet att det kommer att gå bra.

Du har ju blivit ett stort och tufft hus nu, med både pool, gästrum och takterrass!

Jag vet att du kommer att hantera alla nya älskare med samma härliga jämnmod som Du hanterade mig.

Du kan ju be dom tända kaminen när höststormarna viner, och värma deras goda själar och hjärtan.

Jag vet att Du aldrig låter någon frysa inom din hank o stör.

Man fryser inte ens i själ och hjärta när man är nära dig.

 

Du kan ju alltid be dom sitta i lä i marssolen och bara njuta.

Jag vet att det finns platser runt din varma huskropp, som är ljuvliga.

Att gömma sig på, att sola på, att ligga mitt i natten i värmeböljan och sova på, att dansa på, att skratta på, att bara ödsla kärlek från nära och kära på.


Du kan svalka upprördhet, ledsamhet eller bara hetta!

Både genom maskinell hjälp, och genom att vara ett tyst och lugnt hem i stormens öga!


Du bjuder alltid till när det är fest!

Jag vet att de roligaste kalasen har varit med dig.

Sällan har det flödat så mycket champagne som på Mi’ami.

Du är det bästa beach house som finns.


Du har räddat mig och tagit hand om mig när jag var jättesjuk i cancer.

Du har låtit mig sova och hitta styrka, när jobbet på gården bara var för mycket.

Du har låtit mig rymma till dig, när världen var i otakt med mig.

Du har låtit mig gömma mig hos dig, när INGEN skulle veta var jag var.


Du har sett mig gråta av många olika skäl, då det gått illa för familj, vänner, hundar, hästar. Ja alla och allt jag bryr mig om.

Eller bara för att jag var ledsen.

Jag har kiknat av skratt så tårarna har trillat, med dig som största påhejare!

Du har hållit mig i din famn, i glädje och sorg.

Jag är så innerligt tacksam för det.

Jag hade aldrig klarat mig utan DIG.


Men var inte orolig.

Jag kommer inte lämna dig helt i sticket.

Jag kommer ju att åka förbi dig varje gång jag passerar till mitt nya hus.

Så ser du mig, och tycker att något är tokigt. Säg bara till. Så kommer jag att ordna upp det. Det kan du lita på!


Man kan ju alltid separera, men vi behöver ju inte göra slut.

Liksom på riktigt.

För Du finns alltid i mitt hjärta.


Älskar dig!

Stor kram från din förra matte, ägarinna, portvakt, byggare, omhändertagerska, partymakerska, etc etc etc


Ta väl hand om de nypåstigna!


Puss från Sussi som blivit enleverad av Sandskärsvägen 12!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 27 oktober 2022 09:48

Man träffar en själsfrände. Man blir helt galen I den personen.     Det är bara så kul och underbart. Vill ses, umgås, prata hänga allt som oftast. Bara vara där och göra saker tehopa.   Så går det en tid. Man blir helt galen PÅ den persone...

Av Sussi - 24 oktober 2022 21:36

Alternativ användning!    Äntligen kan man använda bastun till det som nästan alla använder sin bastu till. Förråd. Fattar Ni hur mycket pengar man tjänar!   Shurgard och Co släng er i väggen. Alla abonemang blir uppsagda. Hyres pengarn...

Av Sussi - 20 oktober 2022 17:09

Hur många Olssons kan man ha i sin närhet. Som man gillar. Allihopa. Finns det inga sura, tvära, kinkiga, inåtvända Olssons?   Dom stavar Olsons nästan likadant. Den stora skillnaden är hur många S som används. Men annars är det svårt att...

Av Sussi - 7 september 2022 19:35

Vilken TUR!   Det är ju så man säger om någon, när det går bra, blir lycklig, hittar sin älskling, flyttar in i sitt älsklingsboende, blir kär i ett djur och får kärlek tillbaka, barnen som tillhör är snygga, duktiga och välartade, solen skiner p...

Av Sussi - 2 september 2022 05:13

När tillfälle ges, ligger jag,  bakåtlutad i min solstol, och lapar sol. Ungefär som katter lapar grädde, för att uppehålla livet och livsandarna. Ger ungefär samma effekt. Ger oss människor överlevnad.   Man blir mätt på sol, värme och kärlek f...

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards