Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Sussi - 31 augusti 2014 15:26

Varför blir det aldrig så att saker och ting tar slut ihop, ungefär samtidigt, då man inte behöver det mer.

Och sakerna som ligger eller står där i lådor o skåp, vad skönt det vore om vi inte behövde varken spara eller kasta eller äta eller flytta det.


Ni vet ungefär som när man tar glass med chokladsås.

Nog katten är det alltid lite för lite choklad sås.

Det kan man ju ioförsig leva med.

Ännu bättre är det när man tagit för mycket tjinuskis sås.

Men att allt skall gå jämt upp i sista tuggan.

Glöm det.


Nu har vi 3 dagar kvar i lägenheten, innan dom starka männen kommer och tar med sig alltihopa.

Då händer det där som självklart måste hända.

Toa pappret är nästan slut.

Att köpa ett sexpack känns för mycket.

En enkel rulle är kanske för lite.

Hushållspapper fastnar i kröken.

Där sitter även Ikeas pappers servetter.

Eller ska jag helt enkelt inte använda toapapper på tre dagar?

Går det?


Åh sen har jag fyllt en låda med en del schampo, Ajax, sköljmedel, diskmaskinskuddar, och annat smått och gott.

Stora slattar av alla olika sorter.

Fast en del slänger jag bara jag ser.

Nån måtta får det vara.


Men vi jobbar på att all sprit skall ta slut under bartömningen med kompisarna.

Hellre att spriten tar slut, och att det finns chips kvar.

Även om det är svårt att få ALLTING att gå jämnt upp!  



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards