Alla inlägg den 6 december 2013

Av Sussi - 6 december 2013 09:38

   

Hur känns det?


Det är den nya frågan jag får av i princip ALLA.


Vad svarar man på den?

Utom:

BRA

FANTASTISKT
UNDERBART
LJUVLIGT

ETC

ETC

ETC


Fast på morgnarna undrar jag?


Det är så mörkt ute när man vaknar, försöker vakna, när man går upp, eller försöker gå upp, och sen börjar man tända lampor.

Men jag måste ta det lite försiktigt.

För tänder man för många lampor inomhus, så blir man liksom för bländad för att kunna gå på morgonpromenad med Pudeln.

Och sen kan man tända fler och fler lampor under dagens lopp, för att konkurrera ut det bleka ljuset utifrån, om det nu är ett ljus.


Det är ett MÖRKER.

Fy bubblan vad mörkt det är. Mörkt när man vaknar, mörkt när man går ut, mörkt under dagen, mörkt mitt på dagen och det mrönar kl 14.30, och sen är det kolmörkt tills man vaknar.


Kan man svara det?

Allt är helt underbart, fast ett mörker?


Det kommer nog att missuppfattas av alla som vill missuppfatta det.


Så kort sagt.

Livet är underbart.

Ljuset lyser med sin frånvaro.

Prinsessan, som man ju blir när man gifter sig med Prinsen! mår helt fantatiskt.


Kort sagt.

Livet går vidare.

Och det är

BRA

FANTASTISKT
UNDERBART
LJUVLIGT

ETC

ETC

ETC



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards