Alla inlägg den 4 april 2020

Av Sussi - 4 april 2020 22:53

Vad menar Du?

Vadå bara 18 dagar kvar!

Tills vad händer?


Vi har fått tag på två människoflygbiljetter och en flygbiljett till Kompis/Hunden, till Stockholm.

Där hyr vi en bil, vänder på steken,  och drar omedelbart till Torekov.

Vi kan inte åka ut i Skärgården, vårt hus är inte gjort för kalla vårvindar.


Så utan att bli påhoppade för eventuell smittspridning, far Vi till Torekov.

Där vill och kommer vi inte att träffa någon. Kallas visst för Karantän.

Det är vår specialitet.

I två veckor efter vår ankomst dit, så sitter vi stilla, utan att egentligen träffa någon.

Vi kan ju ha blivit nysta på, under flygresan.

Men annars känns det lugnt.


Så nu är det bara 18 dagar kvar.

Det känns plötsligt som ett ljus i tunneln.


Nu ska jag bara hinna skicka hem en häst, packa min sommar, lämna våningen i försäljningsbart skick, etc etc etc

Känns kul att ha något att göra under 18 dagar!


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards