Alla inlägg den 31 mars 2020

Av Sussi - 31 mars 2020 23:08

Jag känner mig korkad efter att ha suttit inne i så här många dagar.

Tjockskallig, känns som en bra benämning.

Själva promenaden i parken går ju ofantligt fort. Även om Kompis och jag går oerhört långsamt. Rent av släpar benen efter oss.


Vad som jag också fick bekräftat per mail idag, är att jag inte längre är med i Viktväktarna! 

En gammal favorit till mig.

Har hjälpt mig tidigare när det går utför.

Och hade planerat att komma hem till sommaren lite lättare, och med allt vad det för med sig.

Men NU! Det fungerar ju inte.

Inte dricka vin, inte äta den maten och den maten och den maten. 

Å så ska man hitta rätt mat att bunkra och vara kapabel att göra små fräscha sallader och sånt av.

Glöm det.

Det är ju det enda roliga vi har.

Långa vällagade middagar med extra allt!

Säg inte att jag kan göra det med Viktväktarna. Jag vet det. 

Jag är proffs med dem. Men det är en annan och ungefär 20 år gammal framgångssaga!


Samtidigt kommer mailet från Holmes Place, vårt Gym.

Det är ju stängt tills vidare pga Coronan.

Då jag skall på sommarlov till Sverige i början på sommaren, har jag avsagt mitt medlemsskap.

Det skulle slå till i Juni, men då de har stängt, så undrade dom om jag ville avsluta mitt medlemsskap NU.

Å då gjorde jag det.


Viktväktarna och Gymet samma dag!! 

Det går utför NU.

Ingen hurtbulle, bara Kanelbulle.

Smällar man får ta när man sitter i karantän!

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards